Szállítási feltételek

1, SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

1.1, A Honlapon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontig szállítja ki az Ügyfél által a megrendelés során jelzett szállítási címre.

1.2, A megrendelt árut a Szolgáltató a megrendelést követő visszaigazoló e-mailben meghatározott szállítási időn belül köteles szolgáltatni, a szállítási idő a vételár teljes kiegyenlítését követő nap kezdődik. A szállítás fuvarozó cég igénybevételével, egyes esetekben (pl. székhelyhez közeli szállítási cím stb.) saját fuvareszközzel történik. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni, kivéve, ha erre vonatkozóan a felek külön írásban megállapodnak.
Figyelem: kizárólag Magyarország területére szállítunk ki.

1.3.a, A szállítás 25000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes, ami azt jelenti, hogy 25000 Ft-tól a szállítás minden költségét a Szolgáltató állja.

1.3.b, Ha az “Átvétel raktárunkban” opciót választjuk, a honlapon megrendelt és már kiegyenlített rendeléseket lehet átvenni telefonon vagy e-mailben előre egyeztetett időpontban.
Figyelem: nem tartózkodunk állandóan raktárunkban, így minden ilyen átvétel előre egyeztetést igényel.

1.3.c, Ha az “Ökopiaci átvétel” opciót választjuk, akkor a már előre kiegyenlített rendeléseket lehet, ingyenesen, nyitvatartási időn belül átvenni  a Szolgáltató standjánál. Cím: 1024 Budapest, Csörsz u. 18.

A Megrendelő köteles a Szolgáltatót értesíteni elérhetőségei valamelyikén abban az esetben, ha valamely oknál fogva mégsem tudná átvenni megrendelését.
Figyelem: az Ökopiacra a Foxpost-os megoldással ellentétben súlyhatár nélkül tudjuk szállítani a megrendeléseket.
Figyelem: a szombati Ökopiaci kiszállításhoz az azt megelőző péntek 16 óráig leadott rendeléseket tudjuk teljesíteni.

1.3.d, A “Foxpost csomagpontra kérem” opció kiválasztása esetén miután a futár átvette a csomagot az automatából, a címzett 1-4 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, SMS-ben értesítik a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. Az SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából. A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.
A Foxpost csomagautomatába való szállítás díja egységesen 900 Ft.
A csomagautomaták listája megtalálható a Fizetés oldalon, ahol a “Foxpost csomagautomatába kérem” opció bejelölése esetén a legördülő menüből lehet kiválasztani az Önnek megfelelő csomagautomatát.
Javasoljuk, hogy ‘Zeitler Bio Market’ fiókja adatait, a regisztráció után, maradéktalanul töltse ki a leggördülékenyebb vásárlás érdekében.
Figyelem: csomagautomatába maximum 25 kg súlyú csomagot tudunk küldeni (amint túllépjük a 25 kg-ot, eltűnik a csomagautomata opció). Ilyenkor vegyék fel velünk a kapcsolatot, hogy egyedi megoldást egyeztethessünk vagy válasszák az “Ökopiaci átvétel” opciót.
Figyelem: egyes nagyobb méretű kosarakat előforulhat, hogy nem tudunk Foxpost automatába szállítani, mert nem férnek be a szekrényekbe.
Ilyen esetekben csak saját járműves házhozszállítás vagy az Ökopiaci átvétel jöhet szóba.

1.3.e, A “Házhozszállítás” opció választása esetén 2-5 munkanap az általános kiszállítási idő, miután a futár átvette a csomagot az automatából. A kiszállítást megelőzően SMS-ben és email-ben értesítést küldenek a futár érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben a házhozszállító partnerünk által javasolt időpont nem megfelelő a címzett részére vagy más címen szeretné átvenni a csomagot. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. Sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján küldenek értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a kiszállítást végző partnerünk raktárába, majd a Foxpost központi raktárába.
 A házhozszállítás díja 15 kg súlyig: 1600 Ft, 15,1 kg-25 kg súlyig pedig 2900 Ft.
Figyelem: Foxpost házhozszállítással maximum 25 kg súlyú csomagot tudunk küldeni (amint túllépjük a 25 kg-ot eltűnik a házhozszállítás opció). Ilyenkor vegyék fel velünk a kapcsolatot, hogy egyedi megoldást egyeztethessünk.
Ennél nagyobb súlyú rendelést saját járművel, egyéni megbeszélés szerint vagy az Ökopiacra tudunk szállítani.

Figyelem: egyes nagyobb méretű kosarakat előforulhat, hogy nem tudunk Foxposttal házhoz szállíttatni.
Minden ilyen esetben egyedi megbeszélés szükséges.

1.4, Amennyiben egy Ügyfélnek lejárt, kifizetetlen számlája van, annak kiegyenlítéséig a kiszolgálást a Szolgáltató szüneteltetheti, az újabb rendelés kiegyenlített vételárát a korábbi tartozásba beszámíthatja. Az Ügyfél a késedelembe esés időpontjától kezdődően a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes, Ptk. szerinti késedelmi kamatot köteles fizetni. A tartozások behajtásából származó valamennyi költséget az Ügyfél viseli.

1.5, Az Ügyfél köteles a kiszállítás vagy átvétel időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az Ügyfél bármilyen sérülést, eltérést tapasztalna, a fuvarozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a fuvarozót terheli a felelősség.

1.6, Az Ügyfél köteles rendelésének ellenértékét megfizetni a megrendelés visszaigazolását követő legkésőbb 8 napon belül. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

1.7, A jelen pontban szereplő valamennyi szállítási feltétel az esetlegesen e-mailen, telefonon és személyesen leadott rendelésekre egyaránt vonatkozik.

2, FIZETÉSI FELTÉTELEK

2.1.      Az Ügyfél megrendelését a megrendelés visszaigazolását követően banki átutalással, bankkártyás fizetéssel vagy PayPal-lal egyenlítheti ki. Az egyes fizetési módokra vonatkozó részletes információkat a „Fizetési módok” menüpont tartalmazza.

2.2.      A Szolgáltató a megrendelést automatikusan feldolgozza és a kiválasztott fizetési módtól függően e-mailben számlát küld meg az Ügyfél által megadott e-mail címre, majd – ha a Felek ettől eltérően nem állapodtak meg vagy jelen ÁSZF ettől eltérő rendelkezést nem tartalmaz – az Ügyfél által megfizetett összeg jóváírását követően szolgáltatja az árut Ügyfél részére.

2.3.      A Szolgáltató az Ügyfél részére az Ügyfél által megfizetett összeg jóváírását követően – az Ügyfél által választott fizetési módtól függően – elektronikus úton megküldött számlát állít ki az Ügyfél által megadott e-mail címre (vagy az Ügyfél kifejezett kérésére postai úton az Ügyfél által megadott címre). Az ÁSZF elfogadásával az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus úton megküldött számlát állítson ki. Jelen hozzájárulás visszavonására a Szolgáltatóhoz intézett erre vonatkozó, egyértelmű jognyilatkozattal van lehetőség. Ha az Ügyfél elektronikus úton megküldendő számlája vagy díjbekérője elkészül, a Szolgáltató erről e-mailen keresztül értesíti/megküldi számára a számlát/díjbekérőt. Az elektronikus aláírással el nem látott elektronikus számlát Ügyfél köteles kinyomtatni és mint papír alapú számlát könyvelésében nyilvántartani.

Zeitler Bio Market